2017. ápr 04.

Hídlezárással a CEU tüntetők ellen

írta: apukamaztmondana
Hídlezárással a CEU tüntetők ellen

fake-news-2127597_1920.pngIsmerősöm felháborodva hívott fel, hogy mit képzelnek már ezek, holnap megbénul Budapest, mert a CEU tüntetők lezárják a hidakat. Hallotta az anyukájánál a köztévében, a híradóban.

Rákerestem az interneten, aki közölte ezt a hírt, az a 24.hu-ra hivatkozott. Gyanús volt, hogy sem az Index, sem a 444.hu oldalán sem láttam vezető hírként a hídlezárásról szóló anyagot.

A hvg.hu volt az egyetlen, ahol azt olvastam, hogy egy Büki Zoltán nevű civiljogi aktivista jelentette be állítólag a Parlament előtt zajló tüntetésen. A CEU tüntetés szervezői viszont ugyanott cáfolták, kijelentették, hogy semmi közük sem Büki Zoltánhoz, sem a hídlezáráshoz.

Elgondolkodtam, mi történhetett, megosztom veletek.

A kormány beszart. Megijedtek, hogy a szabad ország, szabad egyetem mondatot skandáló értelmes, nyílt arcú fiatalok talán sokaknak szimpatikusabbak lesznek, mint a sunyi politikusok. Még egy kudarc a Momentumos olimpiás cucc után baromi ciki lenne nekik. Recseg-ropog már így is a haveri közvéleménykutatók fáradságos munkájával vezetőnek fenntartott kormány hatalma.

Be kellett hát dobni egy hazug hírt (fake news), amitől Budapest népe megretten és szembefordul a szimpatikus fiatalokkal. Elő hát a taxisblokád rémével, ami minden budapesti lakos szívében úgy él, hogy nem mehettem oda ahova akartam... Bedobták hát a ventillátorba a szart: a CEU tüntetők le akarják zárni a hidakat. És akkor majd megint nem mehettek oda, ahova akartok! Ezzel rögtön ellenséget csináltak a lázadó fiatalokból.

Bravó. Kétségtelenül ügyes, ám annál aljasabb kommunikációs fogás!

A birka nép pedig megint arra béget boldogan, amerre a nagy vezér hazug kolompja csalogatja őket.

Hajrá Magyarország... Hajrá magyarok...

beeeeeeeeeeee... 

 

Apukám azt mondaná:

meztelen a király, de mire ezt ki meri mondani valaki,

nekünk is kilóg majd a valagunk a nadrágból.

Szólj hozzá