2018. jan 05.

alibikoldus

írta: apukamaztmondana
alibikoldus

Orbán valójában nem pénzt kunyerál!

Édesanyám meséli: levelet kapott a nagy Ő-től! Teszem hozzá, a kedves mama minden erőfeszítésem ellenére anno OV-re szavazott, még 2010-ben, mert megette a maszlagot, és "ez egy olyan helyes ember"... Aztán kiszámoltattam vele a nyugdíját akkor és annakelőtte, és rájött az átverésre. 2014-ben már azt mondta, oda teszi az ikszét, ahova én mondom... Zárójel bezárva.

Szóval, megint írt a nagy Ő, és képzeljem el, hogy nem szégyelli magát a mocsok, pénzt kunyerál! Tőle! Akinek a nyugdíja egy ledolgozott élet után nem éri el a százezer forintot. Tőle! Akinek én veszem a gyógyszereit, mert nem futja rá. Tőle! Aki már lassan a méregdrága tojást is száműzi az étrendjéből, és marad a farhát meg a zúzapörkölt.

begging-1922612_1920.pngElolvastam a levelet: arcpirító. Ki gondolta volna, hogy egy ilyen húzást bevállal OV, és a népétől pénzt kunyerál? Adja magát a kérdés: nem adtunk még eleget? (Én speciel csak a magánnyugdíjamból több mint 6 millával támogattam a fiúk stadionépítését, szerintem letudtam sokévre a penzumot.)

Önmagában is durva ez az egész, de a mögöttes szándék legdurvább, amire rájöttem. Pénzt ugyanis sose koldulna ez a csávó, ahhoz túl büszke az elsőgenerációs értelmiségi... 

Miért is kér OV pénzt, amikor az úgyis van bőven? Nos, nem pénz kell neki! Hanem ALIBI!

Hiszen most ő piszkálgatja az ellenzéki pártokat, hogyan s miből finanszírozták a kampányukat. Na, majd ha tőle megkérdezi valaki esetleg, hogy honnan a zsé, miniszterelnökúr - akkor lehessen ártatlanul sunyi pofával azt mondani: a lelkesen rajongó alattvalók dobták össze a kampánymilliárdokat! És persze, boldog karácsonyt képviselőtársaim, le vagytok szarva.

Rafinált, mi? Előre megcsinálja magának az alibit, hogy ne kelljen hirtelenjében rögtönözni valami hazugságot.

És még a támogatottság erejét is lehet majd fitogtatni forintokra váltva! Hogy a nagy állami cégektől ilyen-olyan módon (lásd hirdetéshullám) előbb a kormánymédiába, majd onnan ki tudja milyen csatornákon át a fityeszhez átszublimáló kampánypénz eredeteként a Nagy Nemzeti Támogatást nevezhessék meg forrásként. Undorító, de jól ki van találva.

És ezt is elhiszi majd a nép, az istenadta birkanép... És akik a párszázas vizitdíj miatt ördögnek kiáltották a másikfelet, most boldogan mennek a postára, hogy kisegítsék a bajból a nagyembert, hálából, hogy mindig megvéd minket minden bajtól.. ennyit igazán megtehetünk érte, nem? Mert elfogyott a regimentje... Ha még egyszer azt üzeni, mindnyájunknak el kell menni... Sárgacsekkel a sárgaházba. Amit egyébiránt pár év altatás után éppen most ingatlanspekulálnak "gyógyszállodává" a srácok a haverokkal...  

Nos, ha tényleg ilyen hülye ez a nép, hogy még ezt is megeszi, tényleg ilyen vezetést érdemel.

 

 Apukám azt mondaná:

magas lóról is leesik előbb-utóbb a patkó... 

Szólj hozzá